Reseledare kanske ?

Åkte till Örkelljunga imorse för att hämta hem "mina" barn. Hej, hallå alla var glada och vädret var fint. Min första uppgift blev... taaadaaa... torka spyor.     :-S   Synd om killen iofs, han är det största charmtrollet jag har annars... Solsting och vätskebrist gjorde honom mindre charmig om vi säger så...    :-)

Lekte reseledare i bussen, med mikrofon och allt.   :-)   Bältena på o sen sjöng jag o Fille busschaufför Linda Bengtzing hela vägen hem. "Jag kan va din o stanna hela natten. Jag kan va farlig, kan ta det varligt om du vill. Se mig, hör mig, rör mig, hur svårt kan det va?"    :-)

Lämnade av barnen i Åhus o sedan tillbaka till stan med bussen. Plocka skräp, dammsuga o tvätta rutor. Haha, jag hamnade mitt i skitgörat som vanligt. Alla andra kommer jämt undan...    :-)    Skämt åsido, det gick hyfsat fort faktiskt.

Ikväll väntar god mat o mys med vännerna. Lutar åt lasagne för min del faktiskt.  Mums !


Lite bilder från helgen !


       
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0