Sviiittigt !

Knackade på dörren igår (såklart när jag precis kommit ut ur duschen...så är det alltid) och vem stod där o ville hälsa på om inte självaste Sara !   :-)   Trevligt med oplanerade besök ! Även Stefan tittade förbi och tjötade en stund.

Jag skippade den planerade lasagnen och det blev myskväll hos Jess istället.  Kollade film, "Meet the Fockers", sjukt rolig trots att jag sett den flera gånger innan. Kvällen avslutades med mitt nya favoritprogram "Sanningens ögonblick". Så roligt när de tror att de talar sanning men inte gör det. Skadeglädje eller nåt...   :-)

Varit i skolan hela dagen, teori hela förmiddagen o sedan lacrosse och rugby i eftermiddags. Kul kul, men jag var inte riktigt på humör... Bättre väder kunde vi ju i alla fall inte haft, har till och med lyckats bränna axlarna en aning. Dagens bästa var utan tvekan duschen när man kom hem.   ;-)

Nu ska det lagas mat o sedan blir det eventuellt en liten promenix. Alla andra pluggar o är duktiga, men jag tyar minsann inte... Det brukar lösa sig på ett eller annat sätt ändå.    :-)


Kommentarer
Postat av: sara

då är vi två som inte orkar plugga, blä.
skall bara läsa boken tills imorn, får ta tag i resten imorn så mankan partaja på onsdag och va bakis på torsdag utan dåligt samvete :)

kul du tyckte om mitt besök, kanske blir fler sådana :D kram

2008-05-05 @ 19:22:00
Postat av: Jessica

me to :D slipper plugga redo doat mitt mooohahaha :D fimtajm nu kissekotten

2008-05-05 @ 20:17:29
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0