Vilken dag !

Trots tentaskrivning igår förmiddags blev det en dag värd att minnas -länge !

Tentan kändes helt okej och jag bara måste ha klarat G-gränsen. Alla de musklerna jag kunde !
Efter tentan lagades det rabarberpaj i lägenhet 9 J på Krebo. Säger bara mums mums mums. Sju glada vänner åt paj i solen.   :-D

Efter ett par kubb-matcher drog vi hem till David i Åsum för att spendera ett par timmar i solen med både fotboll, kubb och chill. Alla andra lyckades nog bättra på brännan utom jag, som vanligt. Fastnar inte på mig.   :-) 

Klockan 19 var det dags för fotboll. Vä - Åhus. Kul att titta på (bara titta !) trots att det var riktig tok-kallt. Vidare hem till David igen och på schemat stod grillning. Riktigt gott.

Trots tre timmars tristess mellan tolv och tre var det utan tvekan den bästa dagen på länge.

Värd att minnas !


Ikväll bär det av till Skepparslöv och lagfest. Självklart ställer de två trogna (och bästa!) supportrarna upp!   ;-)

Tjing !

Kommentarer
Postat av: Jessica

absolut, vi ska skåååla med alla spelarna och ge tips och råd =)

2008-05-24 @ 14:13:12
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0