Detta Internet ...

För er som tycker att jag uppdaterar sällan ( typ jag själv ... ) har jag
faktiskt en förklaring. Mitt Internet har inte fungerat på snart fyra veckor.
Trist med sant ... :-( Jag hankar mig alltså fram på lånat Internet.
Börjar bli trött på det !

I alla fall så har jag överlevt första veckan på VFU:n
( VerksamhetsFörlagdUtbildning ). Det har gått bra. Jag har planerat och
Rille har på något vis glidit med på ett bananskal. :-)

Imorrn väntar första danslektionen. Spännande ! Hur ska detta gå ?! :-)
Är inte riktigt klar med planeringen ännu men just nu lutar det åt
att det börjar med lite linedance ...

Hopp, på återseende (vågar dock inte lova när ... ) !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0