Är det för sent ?

Hmmm, har funderat hela eftermiddagen om det är försent att påbörja
en karriär som hockey-målvakt när man är 22 år gammal, snart 23 ...
 Vad tror ni ?

Vi har nämligen spelat hockey idag med skolan. Jag fick den stora äran
att agera målvakt och det måste varit bland det roligaste jag nånsin gjort.
Himla otur att man är så "gammal" . ( Jag vet mycket väl att du kommer
lägga nån kommentar om detta uttalande, Ana ... ! )

Man hade massvis med varma skydd på sig och kände sig som
världens största människa. Men det var roligt för det gjorde inte ett
ont när pucken kom i världens fart !





Nu har jag precis bakat två bröd, lingonbröd närmare bestämt. Mumsigt
värre. Har läst till tentan hela eftermiddagen så nu orkar jag inte med det
mera. Blir nog till att kolla tv en stund alldeles strax.

... förresten så är Maysan upphittad igen, hon var bara lite inlåst ...
Hej svejs.

 

Kommentarer
Postat av: Ana

Ååå vad söt du var, synd att jag missade det...och nej, ingen kommentar gällende åldern, det är som sagt bara några nummer;-) Kram gumman, ses imorgon

2008-10-30 @ 10:00:06
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0