Elin, den lilla städtanten ...

Idag har jag städat. Och städat. Och städat lite till.

Först hela Kim´s lägenhet. Sedan hela min. Och jag skojar inte om jag
säger att det nog är de två mest grisiga lägenheterna nånsin. Men nu är det
superfint överallt. Man blir faktiskt alldeles lycklig i hela kroppen, när det
är klart vill säga. Totalt har det nog tagit 5-6 timmar skulle jag tippa på.
( Tänk då på att vi snckar om två ettor på 28 respektive 29 kvadratmeter ...).

Nog om städning. Imorrn bär det iväg till Vä för ett litet besök på Talldalen,
där vi ska göra klart vår AFA-uppgift ( Anpassad Fysisk Aktivitet ). Ska prata med en
kille som sitter i rullstol och är blind. Ska faktiskt bli spännande !

Haj-o-ivaj !








Kommentarer
Postat av: Jessica

hoppas du fick betalt va kimsan ;)

2008-10-22 @ 18:08:14
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0