Mörkt och mysigt ...

Efter helgens klock-omställning känner man verkligen att det blir mörkt en
timme tidigare. Jag som tyckte det blev mörkt tidigt redan innan helgen ...

Men mörkret inbjuder ju faktiskt till massa höst-mys med tända ljus !

Åkte förbi torget igår och fick inhandlat två pumpor som jag sedan fixade till.
Nu står de utanför min dörr och myser som bara den.

Så det jag vill komma fram till är faktiskt att jag verkligen gillar hösten / vintern.
Tänk bara att få sitta inne med en bra bok, massa tända ljus och en kopp
varm choklad. (Hinns kanske inte med denna veckan i och för sig, men ... ).

Mina fina pumpor säger hej !









Kommentarer
Postat av: sara

tänkte precis säga det: tänk om man hade haft tid till det! supermysiga pumpor jue :D

2008-10-28 @ 21:46:02
Postat av: Jessica

världens finaste pumpor :)

2008-10-29 @ 19:32:13
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0