Nu får det minsann vara nog !

Nu är det minsann på tiden att jag tar mig i kragen, när det gäller bloggen.
Vi får se hur det går, men jag lovar er åtminstone ett tappert försök !

En liten uppdatering sedan senast ( vet inte ens hur länge sedan det är... ? ) :

o Åker till Sälen vecka sex !
o Funderar starkt på att börja bugga seriöst igen.
o Har legat på sjukhus i helgen ...
o Fick blommor hemskickade med bud igår !

Har säkerligen hänt en massa mer, som jag såklart inte kommer ihår
när det väl behövs ... får återkomma med uppdateringar lite senare tror jag ...

Nu ska det kollas bönder.

Tjipp !


Kommentarer
Postat av: Ana

Äntligen...det var på tiden...kul:-) KRAM

2008-10-15 @ 21:01:46
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: sara

jag hänger med på bugg :D haha

2008-10-16 @ 09:37:05
Postat av: Kimsan

Vafför låg du på sjukhus? Inget allvarligt hoppas jag!

Kram!

2008-10-18 @ 13:36:32
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0