Puh, nu är det åtminstone klart !

Puh, nu är tentan skriven. Känns skönt och jag tror att jag
klarade mig bra.

Nu när man äntligen kan släppa det är det dags att ta helg på riktigt.
Ikväll väntar lite mini-kalas för Johan, imorrn det riktiga kalaset och
sedan slutligen hockey på söndag. Ungefär så ser min helg ut.
Däremellan finns absolut ingenting planerat och det känns alldeles,
alldeles underbart !

Igår var vi ute och lekte i regnet. Eller vi och vi. Jag lekte. Jag studsade
omkring med mina gummistövlar och lekte i varenda vattenpöl
jag kunde hitta. Hihi, det var jättekul. Och lite tokigt. När man har
en stor tjock bunt med anteckningar som ska pluggas in gör man precis
allt, allt för att slippa.

Nu är det i alla fall över för den här gången. Bjuder på en bild från igår.



Tjipp !



Kommentarer
Postat av: sara

jäkla dåre :) blit blir blöt frivilligt :P

2008-10-31 @ 17:09:53
Postat av: sara

arvingarna har jag ju redan vart på ;)

2008-11-08 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0