Har ni saknat mig ?

Äntligen ( ! ) fungerar internet igen. :-) Som jag har saknat det. Man känner
sig lite handikappad helt ärligt, så mycket som beror på om internet fungerar
eller ej. Går ju till exempel inte att betala sina räkningar utan. Tur det är
tillbaka igen, frågan är bara hur länge det stannar. ;-)
Man får nog passa på att njuta så länge det varar ...

Jag tyar inte sammanfatta allt som hänt sedan sist utan bestämmer helt
enkelt att vi börjar om på ny kula, det vill säga idag.

Jag har en ny bästis, som heter Råttan. Imorse kom han med en sjuk-påse till mig.
Innehåll:

o Aftonbladet
o Trisslott ( vinst 25 kronor ! )
o Nässpray
o Näsdukar
o Echinagard



Nu ska jag alldeles strax hålla i min första tvättlektion.
Jag är faktiskt lite skeptisk till hur det ska gå ...

Hej och på återseende !


 


Kommentarer
Postat av: Ana

Heeeej äntligen ett inlägg...trevligt...ja internet kan vara klurigt iblan, synd bara att man inte klarar sig utan den;-) Kram vännen, ses på måndag...fy fan va bra vi var på diskus hihi

2008-09-06 @ 18:21:14
Postat av: sara

hah vem fan e råttan? :P

2008-09-06 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0